مصاحبه آرشیو خبر ها
صحبت های مدیر در مورد ایگوایین، ویتسل، متویدی و پوگبا ! خرید جدیدی نخواهیم داشت

صحبت های مدیر در مورد ایگوایین، ویتسل، متویدی و پوگبا ! خرید جدیدی نخواهیم داشت

فصل نقل و انتقالات با فروش پل پوگبا و خرید 6 بازیکن جدید برای تیم یوونتوس به پایان رسید و همه در انتظار یک خرید دیگر از سوی یووه در روز آخر بودند که این اتفاق رخ نداد و ترکیب یووه با همان نفرات بسته شد.

 

مدیر نقل و انتقالات تیم یوونتوس در جدید ترین مصاحبه ی خود گفت:

 

ترکیب تیم ما بسیار رقابتی است و ما تیمی به مراتب قوی تر از فصل گذشته در اختیار داریم. ما هم می دانیم که تیم کامل نیست و مشکلاتی وجود دارد ولی ما حساب بسیار ویژه ای بر روی بازیکنانی نظیر لمینا و اساموا باز کرده ایم و از آنها انتظارات زیادی داریم.

 

ویتسل:

 

این بازیکن به دفعات اعلام کرده بود که دوست دارد در یووه بازی کند ولی تیم زنیت نتوانست برای او جانشینی پیدا کند و اجازه ی انتقال بازیکن خود را به یووه نداد.

 

متویدی:

 

مذاکراتی را برای خرید این بازیکن داشتیم و او هم علاقه ی خود را برای پیوستن به یوونتوس اعلام کرده بود اما شرایط تیم فرانسوی برای خروج وی بسیار سخت بود و این موضوع منتفی شد.

 

پوگبا:

 

من چندین بار تکرار کرده ام که ما هیچ تصمیمی برای فروش پل پوگبا نداشتیم و او یکی از اعضای اصلی و مهم تیم ما بود اما او علاقه داشت شرایط جدیدی را تجربه کند و ما هم مذاکرات را آغاز کردیم.

 

ایگوایین:

 

ما قبل از فروش پوگبا تصمیم به خرید این بازیکن آرژانتینی داشتیم و فروش پوگبا هیچ ارتباطی به خرید گونسالو نداشت.

 

نقل و انتقالات:

 

ما تقریبا به اهدافی که در این بازار داشتیم دست پیدا کردیم و از عملکرد خود راضی هستیم.

 

نقل و انتقالات زمستانی:

 

امیدوار هستم که در زمستان خرید جدیدی را انجام ندهیم و این به آن معنی است که ما از عملکرد تیم راضی بوده ایم و نیازی به خرید بازیکن جدید وجود ندارد. البته ما همیشه به دنبال پیشرفت هستیم ولی الان زود است که بخواهیم در مورد آن موقع صحبت کنیم.

 

لیگ قهرمانان اروپا:

 

یکی از اهداف ما رسیدن به این مهم می باشد و تلاش خود را انجام خواهیم داد. در کنار این موضوع سعی می کنیم در سری آ و کوپا نیز عملکرد قابل قبولی داشته باشیم و از تمامی نیروی خود برای موفقیت در این رقابت ها استفاده خواهیم کرد.

 

مارکیزیو:

 

مصدومیت او بسیار جدی بود ولی اکنون به شرایط ایده ال نزدیک می شود و همگی در انتظار او هستیم. او یک عنصر بسیار با ارزش برای تیم ما می باشد.

 

سری آ :

 

سال گذشته ما بسیار بد آغاز کردیم و نتایج نا  امید کننده ای را کسب کردیم اما امسال 2 پیروزی متوالی به دست آورده ایم ولی نباید به همین موضوع اکتفا کنیم، این کافی نیست

 

حرف آخر:

 

از فابیو پاراتیچی، پاول ندود و رئیس تشکر ویژه ای می کنم که همگی در رسیدن به اهداف کمک ویژه ای کردند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: